Marhaban4u.com

Nukilan Hati


YANG TERISTIMEWA


Kehadiranmu
membawa satu perubahan yang amat besar dalam hidupku
Engkau memberikan aku sinar
yang telah sekian lama ku cari namun tidakku temui sebelum ini

Kini
engkau menjadi insan yang sangat dekat denganku
Ada apa sebenarnya padamu?
Setiap lafaz bicaramu sentiasa ku ingat
dan ku amati sebaik yang mungkin.
Senyuman manismu
mentampakkan keikhlasanmu dalam mengenaliku.

Aku terharu
atas kesudianmu dalam menyelami perasaan sayang dan kasihku terhadap dirimu
Ada apa dengan hubungan kita yang sebenarnya?
Walaupun tiada kepastian
bagi jawapan kepada soalan yang pernah aku berikan padamu,
Engkau tidak leka untuk memberikan keyakinan kepada diriku untuk mempercayaimu sejak mula aku mengenali dirimu

Engkau insan yang terlalu istimewa
yang kini hadir dalam kamus hidupku.
Dan keistimewaanmu itu telah mencuit hatiku
untuk memberi secubit rasa cinta yang tersisa dalam hatiku.
Dan aku sentiasa berdoa agar hatimu terbuka untuk merasai keikhlasan dan kejujuran cintaku terhadap dirimu.

Hanya satu ku pinta padamu,
Agar menerima diriku yang seadanya.
sesungguhnya aku pernah berduka lara sebelum menemuimu.
kini, kehadiran cinta yang engkau berikan memberikan aku
semangat untuk membina kehidupan baru.

Ya Allah, kuberdoa padaMu, peliharakanlah hubungan ini dan satukanlah kami
Sesungguhnya dia sentiasa berada di dalam hatiku selamanya
Insyallah…
by hanjjoonjee@yahoo.com

2 comments:



ulanzulcar9 said...

jiwang nya dia..hehehe

alisasweet said...

mesti aaa...hehe